2012. július 15., vasárnap

Welcome

Hello kedves mindenki: kis családom, barátok, ismerősök, au pair sorstársak és akik csak úgy rám találtak a világhálón (vagy csak simán „blogfüggők” mint én :) )!
Sosem hittem volna, hogy valamikor is blog írásba vágom a fejszémet, sosem vezettem naplót, sosem jegyeztem le a gondolataimat, de hát egyszer mindent el kell kezdeni, nem igaz? Szóval ez a blog azért jött létre, hogy az én kedves családom és barátaim tudják, hogy éppen merre járok, hogy telnek napjaim, hogy érzem magam, megosszam velük/veletek az élményeimet, tapasztalataimat… Egy szó, mint száz: Amerikába készülök 1évre, mint au pair. :) A másik ok, amiért belekezdtem a blog írásba, az egy nagyon kedves barátnőmnek köszönhető, aki már blogol egy jó ideje. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani neki,- mert Ő beszélt nekem erről a programról- a sok-sok segítségért és bíztatásért! Szóval Melcsi: hálám sírig üldözni fog! Lillának is köszönöm, aki az elindulásnál volt a segítségemre, mindent elmondott a kezdetekről és ellátott pár jó tanáccsal, mankóval (mivel az Ő jelentkezése akkor már folyamatban volt) És nem utolsó sorban a családomnak, mert mellettem álltak, támogattak és elviselték a sok idegbajt, amivel rendesen elláttam őket is.
Összegezve: au pair-nek jelentkeztem Amerikába, és július 23-án az utazás kezdetét is veszi. Erről szól majd a blogom tehát: milyen au pair-nek lenni, milyen Amerika, milyen au pair-nek lenni Amerikában :), a mindennapokról, a pillanatnyi érzésekről, tapasztalatokról és persze tervben van sok-sok-sok utazááás :) Remélem nem fogunk unatkozni :)

xoxo Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése