2012. augusztus 10., péntek

London - Episode III.

Dátum: 2012. június 21.
Helyszín: La Porchetta, Muswell Hill, London
Guest list: Noah, Joe, Karen és jómagam

Volt még egy búcsú buli. Vagy inkább búcsú vacsi. Mégpedig a host családommal. Elmentünk a legjobb pizzázóba, ami a városban van. Minden eredeti olasz, még a pincérek is. De tényleg :) Csak négyen voltunk, mert a harmadik gyerekem épp Izraelben pihente ki a szüleit, Jonny pedig munka dolog miatt nem tudott csatlakozni. Nagyon kedves volt tőlük, hogy elvittek vacsizni. Igaz beszélgetni sajnos nem sokat tudtunk, mert egy focicsapat foglalta el az étterem legnagyobb hányadát. 11év körüli fiúkat képzeljetek magatok elé. Akkora zsivaj, hogy hihetetlen, és mindenkinek ott figyelt egy BlackBerry vagy iPod/iPhone a kis kacsójában. Betermeltük az isteni pizzát, majd otthon ágyba dugtuk a kölköket. Nekem még volt mit pakolásznom, rendezgettem a kis kézipoggyászomat meg a rengeteg cuccot, amit haza akartam vinni. Tudniillik, nálam a „one piece of hand luggage” (1db kézipoggyász) nem játszik. Nem ám. Kettő a minimum, de volt már olyan is, hogy öt, azaz 5db kézipoggyásszal vágtam neki a hazaútnak.. egy laptop táska, egy MOL kúton régen kapható volt Fila táska, két kisméretű papírtáska, valamint egy kisméretű női táska, amiben telefon-pénztárca-útlevél-papírok kombó egy helyen van, különben az idegbaj kerülget, hogy valamit elhagyok. Ne is kérdezzétek, fogalmam sincs, hogyan úsztam meg büntetés nélkül, de nagyon sokáig kísértettem a sorsot, higgyétek el. Szóval ismét zsonglőrködnöm kellett a nem egy darab kézipoggyászommal. Ja igen, a többi cuccomat (91kg, ismétlem kilencvenegy kg!! 1db óriás bőrönd, 1db közepes bőrönd és 2db költöztetős doboz) már szerdán elvitte a csomagszállító, és igen, még így is rengeteg cuccom maradt.
Az étteremre visszatérve, hozzátenném, hogy valóban nagyon szuper hely, és miután a családdal jártam ott egyszer, utána visszatérő vendégek lettünk a csajokkal is. A főnök egy nagyon vicces, nagyon hangos figura gyurka, legalább akkora hassal, mint a böndős Kálmán bácsié :)) (család előnyben), a kaja magnifico, olyan igazi olasz. Ha valaki a közelben lakik, érdemes kipróbálni ;)

Búcsú ajándékom a családtól..  A képeslapban rejtőzött egy kis költőpénz is :P

xoxo E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése